LA COSTA DAURADA ES PROMOCIONA A ISRAEL COM A DESTINACIÓ IDÒNIA
El Patronat de Turisme ha programat estades professionals
REDACCIÓ (diarimés)
Després de les converses mantingudes aquest estiu amb els principals operadors turístics israelians,
el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona ha programat una sèrie d’estades professionals per
donar a conèixer la Costa Daurada com a destinació idònia per als turistes d’aquest mercat.
L’objectiu és posicionar-se amb força ara que el país mostra signes de recuperació econòmica, i
aprofitar la davallada en la demanda que estan patint algunes de les destinacions del turista israelià.
Es tracta d’un dels objectius del Pla Estratègic 2007-2011 que ja es va iniciar a la campanya d’estiu.
Així, el Patronat vol donar a conèixer la Costa Daurada i consolidar la destinació com a alternativa
nova i diferent en un mercat que es troba en una situació de canvis constants, marcats per la
inestable situació econòmica i pel canvi de comportament dels seus turistes.
Des del Patronat de Turisme es destacava ahir que actualment els operadors turístics israelians
tenen problemes d’enllaç amb destinacions que, fins ara, presentaven un flux natural de visitants,
com ara Turquia i els operadors locals estan apostant en l’actualitat per obrir-se a nous mercats.